... تا آینده

بحث و گفتگو پیرامون کنکور کارشناسی ارشد رشته کامپیوتر

... تا آینده

بحث و گفتگو پیرامون کنکور کارشناسی ارشد رشته کامپیوتر

... تا آینده

سلام
این وبلاگ با هدف به اشتراک گذاری تجربه ها و نظرات و پیشنهادت پبرامون بحث کنکور کارشناسی ارشد و مخصوص دانشجویان رشته کامپیوتر طراحی شده.
امیدواریم بتونه براتون مفید باشه :)

آخرین نظرات
  • ۲
  • ۰

منم هستم...

وبلاگ رسماً افتتاح شد!

:)

(لطفا این پست رو پس از بازدید کامل از وبلاگ بخونین)

سلام

خوبین؟ :)

چند وقتی بود که فکر طراحی یه وبلاگ با همچین مضمونی به سرم زد. موقعی که خودم واسه کنکور ارشد درس میخوندم، خیلی دوست داشتم جایی وجود داشته باشه که همه توش یه هدف مشترک داشته باشن.

این محیط توسط ما دو نفر (سعید عباسی و رضا کاهانی) طراحی شد (منوی درباره ما رو ببینید) و امیدواریم به جایی برای به اشتراک گذاشتن نظرات و ایده ها و تجربه ها در زمینه کنکور کارشناسی ارشد رشته کامپیوتر تبدیل بشه.

این پست واسه اینه که بازخورد شما دوست محترم رو از وبلاگ و مطالبش ببینیم.

لطفا نظرتونو در مورد بخش های مختلف وبلاگ بگین و بگین چه بخشهایی رو دوس دارین اضافه کنیم؟

و همچنین در صورتی که از کلیّت کار خوشتون اومده و از این به بعد علاقمند به پیگیری مطالب وبلاگ هستین و ازون بازدید میکنین، اسمتونو تو قسمت نظرات همین پست برامون بنویسید که متوجه حضورتون بشیم
(اگه نمیخواین اسمتون منتشر بشه قید کنید)

مشارکت بیشتر شما برای ادامه، بهمون انگیزه میده...

 

  • ۹۲/۰۴/۲۷

نظرات (۱۰)

سلام
خیلی وبلاگ عالی اییییییی هست! خوشحال میشم بتونم با جمعتون همگام بشم.
پاسخ:
سلام.
خیلی ممنون! :)
و خیلی خوش اومدید.
ممنون کارتون حرف نداره...
پاسخ:
خواهش میکنم :)
خوشحالیم که مورد توجهتون قرار گرفته.
منم هستم :) 
آقای عباسی و کاهانی کارتون جایی برای حرف نداره :)
سپاس....
امیدوارم موفق باشید...
پاسخ:
خیلی ممنون :)
کوچیکترین کاریه که میتونستیم انجام بدیم.
امیدواریم شما هم موفق باشید.
سلام:)
متاسفانه من فعلا تصمیم نگرفتم امسال واسه ارشد بخونم یا نه
ولی وبلاگتونو خوندم.دستتون درد نکنه
یکم بهم انگیزه داد

موفق باشید
پاسخ:
سلام .
امیدوارم هرچه زودتر تصمیم تون رو بگیرید.
ممنون :)
سلام
من از طریق خواهرم با این وبلاگ آشنا شدم . فقط میخواستم بگم منم هستم ...
به خاطر کارآموزیم تا حالا نتونستم واسه کنکور بخونم اما دیدن این مطالب بهم انگیزه داد که جدی درس بخونم .
 ممنون به خاطر وبلاگ خوبتون
پاسخ:
سلام
خیلی خوش اومدین :)
حتی در صورتی که هنوزم شروع نکرده باشین، بازم این فرصت وجود داره...
خواهش میکنم :)
امیدواریم بتونه براتون مفید باشه.
خیلی کارتون قشنگه دمتون گرم
پاسخ:
خواهش میکنیم :)
  • دکتر شهدیکس
  • سلام
    دستتون درد نکنه . منم هستم

    و سوالی دارم که آیا شرکت در آزمون ها موسسات لازمه یا نه ؟
    پاسخ:
    سلام 
    خواهش میکنم :)

    در مورد شرکت در آزمون ها به زودی یه پست میزاریم.
    سلام
    خیلی خیلی متشکرم و ممنون . آقا صاحب الزمان نگهدارتون......
    می خواستم همین ابتدای کار یه خواهش کنم اگه امکانش هست بخش نظر دهی رو تغییر بدین آخه با گوشی نمیشه نظر داد.

    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم. ممنونم :)
    باشه در مورد نظردهی پیگیری میکنم.
  • مهران راد
  • من کلا از شما دوتا خوشم میاد....هرکاریم کنید دوست دارم دنبال کنم...میدونم الان سرشار از انگیزه شدید...چه کنیم دیگه...به قول خودت سعید: ما اینیم
    هرچی باشه باهوش ترین پسر کامپیوتر 88  داره ازتون تعریف میکنه...پس با انگیزه به کارتون ادامه بدید...هرجاهم به مشارکت من نیاز بود کافیه بگید تا بخندیم:دی

    باتشکرازامیرعزیز
    پاسخ:
    عباسی: اصن انگیزه گرفتم در اوشین :D
    خیلی گلی :)

    کاهانی : خوش اومدی امیر جان :)
    من که خیلی دوست دارم چند تا از کارنامه های بچه های کامپیوتر با جزییات(درصد و نمره) رو ببینم
    پاسخ:
    چندین کارنامه مختلف از امسال و سالهای پیش منتشر خواهد شد
    (درصد ها و رتبه های مختلف)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی