... تا آینده

بحث و گفتگو پیرامون کنکور کارشناسی ارشد رشته کامپیوتر

... تا آینده

بحث و گفتگو پیرامون کنکور کارشناسی ارشد رشته کامپیوتر

... تا آینده

سلام
این وبلاگ با هدف به اشتراک گذاری تجربه ها و نظرات و پیشنهادت پبرامون بحث کنکور کارشناسی ارشد و مخصوص دانشجویان رشته کامپیوتر طراحی شده.
امیدواریم بتونه براتون مفید باشه :)

آخرین نظرات
  • ۳
  • ۰

نظرات ارسالی شما

سلام.

یکی از دوستان خوبمون زحمت کشیدن و لیست کتابهایی که مطالعه کردنو برامون فرستادن، جا داره که از ایشون تشکر کنم.

و از همه دوستان میخوام بازم نظرات و تجربیاتشونو با ما درمیون بزارن.

 

در ادامه توضیحات ایشون رو میبینید :

 

با سلام و  عرض خسته نباشید.
من جواد یوسفی، ورودی 86 دانشگاه قوچان، در کنکور 91 رتبه 149 نرم افزار و 188 هوش آوردم، و الان مشغول به تحصیل در گرایش نرم افزار دانشگاه فردوسی مشهد هستم.

 

 کتاب هایی که مطالعه کردم و یا مطالعه شون رو به دوستان توصیه میکنم، به صورت زیر است :

برای مشاهده کل متن ادامه مطلب رو ببینید

ریاضیات 

ریاضی مهندسی -> کتاب پارسه خیلی کامله ( من نخوندم البته (
آمار و احتمالات مهندسی -> باز هم کتاب پارسه
محاسبات عددی -> من پارسه خوندم، ولی کامل نبود. به نظر کتاب پوران پژوهش بهتر هست یا یک کتاب مرجع
ساختمان گسسته -> نخوندم. کتاب قلی زاده مناسب هست

به طور کلی از دروس ریاضیات به نظر من بهتره که محاسبات و آمار خونده بشه، چون معمولا سوالاتش رو میشه به راحتی جواب داد.

دروس مشترک

ساختمان داده -> کتاب هورویتز و کتاب مقسمی
منطقی -> مانو و پوران پژوهش 
معماری -> پوران پژوهش 
نظریه -> پارسه و مقسمی
سیستم عامل -> پارسه خیلی کامل هست و بخونیدش کافیه

سعی کنید هیچ درسی رو از دروس مشترک حذف نکنید.
دروس تخصصی نرم افزار

کامپایلر -> پوران پژوهش، البته کتاب Aho هم مطالعه بشه خوبه
طراحی الگوریتم -> پارسه و مقسمی
پایگاه داده -> مقسمی کافیه
PL -> بهتره که کتاب مرجع پرات خونده بشه، ولی به نظر من پارسه براش کافیه

از این دروس هم چیزی رو حذف نکنید.


در آخر باید بگم، که این منابعی بود که بنده مطالعه کردم ( البته بعضی هم مطالعه نکردم :) ) و شاید ( حتما ) منابع بهتری وجود خواهد داشت.

موفق باشید

 

  • ۹۲/۰۵/۱۷

نظرات (۱)

سلام میشه بازنویسی شه اصلن خوانا نیست

پاسخ:
سلام
خیلی ممنون از تذکرتون.
یه پست در این زمینه منتشر شد. لطفا در صورتی که مشکل مرتفع نشد اطلاع بدین.
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی